Rasa Bersalah

Assalammualaikum.
Hari tuh Ika terhilangkan pendrive kawan saya.
ibu dia marah-marah.
saya pun tak tahu macam mana boleh hilang.
tapi ika rasa masa tuh ika tak pegang pendrive tuh.
Ika dah conteng  arang kat muka Ika sendri.
confirm. ika dicakap budak tak baik.
budak yang pandai pindai pinjam,pastuh hilangkan.
tapi Ika memang tak pegang pendrive tuh.
mesti orang akan membenci Ika nih..
Ika memang tak perasan pendrive tuh boleh hilang..


ika nak ganti tapi ika tak da duit.
ika ada bincang masalah Ika nih kat mak.
tapi mak tak pernah nak bantu.
Dia pulak yang maki hamun Ika.
Rasa nak nangis.
kalau Ika ada duit,
Ika takkan susahkan mak ayah pun..
tapi sekrang..

saya taknak orang bencikan Ika..
:(

pembaca blog:
apa yang patut Ika buat??? tolong ika

2 ulasan:

  1. Memang frust kan bila kita dah buat salah dekat orang? Nak-2 kat kawan sendiri. Ermm...Farahin pun tak dapat nak tolong apa-apa. Farahin pun rasa frust baca entry ni. Anything about friendship, it's really really really for me. :)
    Be patient k. And jangan lupa minta maaf dekat kawan tu. Anyway, I tag you, dear! Jangan sediyh-2 ^^

    http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/06/sayakah-follower-bertuah-itu.html

    BalasPadam
  2. jom join!

    http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    Hadiah :
    * Sebuah MP3 Player
    * Sebuah Phone Samsung
    * Sebuah Kamera Lomo
    * Button Badge K-pop
    * Inner Neck
    * 30 Bloglist Selama Sebulan
    * 10 Banner

    BalasPadam